A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Водянобалківська загальноосвітня школа І-ІII ступенів Диканської селищної ради Полтавського району Полтавської області

Історія школи

   Початок шкільництва у селі припадає на далекі роки кінця XIX століття (1895 р). Саме тоді при церкві була відкрита церковно-приходська школа. Її засновником був отець Платон (Лободовський). У 1897 році на кошти Полтавської повітової земської управи було відкрито 3-х класну школу. Керівництво школою отець Платон передав доньці Лободовській Надії Платонівні.
 Фото без опису

   У 1903 році в селі вже була державна земська школа, у якій навчання велося російською мовою.

   У 1907 році школа перейшла на чотирирічне навчання, а через десять років, у 1917 році, в школі почало запроваджуватися викладання українською мовою. 1930 рік.

   Початкова чотирирічна школа стає семирічною. Директором був призначений Якименко Степан Оксентійович.
   До Великої Вітчизняної війни, з 1936 по 1941 рік, школою керували Пащенко Іван Іванович та Собакар Іван Григорович.

   У роки Великої Вітчизняної війни навчальний заклад працювв періодично: під час окупації з 23 жовтня 1941 року по 23 вересня 1943 року заняття були припинені і відновлені 1 жовтня 1943 року. У 1960 році діти стали навчатися у восьмирічній школі. З першого вересня 1978 року почалися заняття у зведеній новобудові школи.

Фото без опису

   З 1989 року у Водяній Балці школу із неповної середньої реорганізовано в повну загальноосвітню середню школу.

Починаючи з 1943 року директорами школи працювали:

  • Юрченко Степан Юхимович (1943-1949 рр.)
  • Басенко Михайло Полікарпович (1949- 1952 рр.)
  • Прасов Андрій Тихонович (1952-1959 рр.)
  • Луценко Василь Іванович (1959-1964 рр.)
  • Онищенко Микола Григорович (1964-1972 рр.)
  • Сінельник Галина Іванівна (1972-1979 рр.)
  • Новік Олена Павлівна (1979-1981 рр.)
  • Чайка Валентина Павлівна (1981-2001 рр.)
  • Романинець Ю.Л. очолює школу з 2001 року.

 
Статус закладу:

П’ятиденний робочий тиждень;
Мова викладання - українська;
Школа І-ІІІ ступенів (повна загальна середня освіта);
Забезпечує одержання професії у МНВК.

У школі працює 17 педагог.

Із них:
17 учителів,
педагог- організатор,
бібліотекар

Мають кваліфікаційні категорії:

  • спеціаліст вищої категорії – 7
  • спеціаліст першої категорії – 5
  • спеціаліст другої категорії – 3
  • спеціаліст – 4

Мають звання:

  • «Учитель-методист» – 1
  • «старший учитель» – 3

 Гордість школи

 Золота медаль

Фото без опису

Яковенко Юлія Григорівна    

Фото без опису

Лещенко Леся Зіновіївна

Фото без опису

Вовк Катерина Олексіївна

Фото без опису

Дубіль Наталія Степанівна

Фото без опису

Кібальник Світлана Григорівна  

Фото без опису

Кулаковська Інна Анатоліївна

Фото без опису

Курило Оксана Іванівна    

Фото без опису

Роман Євген Анатолійович

Фото без опису

Мороховець Галина Юріївна

Фото без опису

Якименко Оксана Анатоліївна

Фото без опису

Григоренко Ігор Олександрович

 

 Срібна медаль

Фото без опису

Деримарко Наталія Анатоліївна  

Фото без опису

Шерстюк Антоніна Іванівна

Фото без опису

Шило Ірина Іванівна 

Фото без опису

Григоренко Оксана Олександрівна

Фото без опису

Личман Віта Іванівна

Фото без опису

Жданов Антон Сергійович

Фото без опису

Товстій Аліна Михайлівна

Школа пишається

  • Відкриттям картинної галереї художників Диканщини

Фото без опису

  • Куточком Бойової Слави

Фото без опису

  • Двома сучасними комп’ютерними класами

Фото без опису
 
Особливості навчального закладу:

«В освіті головні цінності – дитина і педагог, здатний розвивати, захищати, оберігати її індивідуальність. А звідси – центрованість на ідеях: людина – не засіб, а мета, тому не дитину треба пристосовувати до системи освіти, а школу до неї». На всіх етапах розвитку школи головним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності педагогів. Сучасній школі сьогодні потрібний учитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності. Впоратися з цим завданням можна тільки за умови добре організованої і спланованої роботи 19 вчителів нашої школи, соціального педагога, педагога-організатора, шкільного самоврядування «РСІМ» та батьківського активу.

Основні орієнтири виховання:

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
  • Ціннісне ставлення до людей
  • Ціннісне ставлення до природи
  • Ціннісне ставлення до праці
  • Ціннісне ставлення до мистецтва
  • Ціннісне ставлення до себе

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень